Back in town

Nu är jag tillbaka i Sverige igen och det är hög tid att börja hamstra pengar igen för nästa resa :-)
Har varit hemma i 1.5 vecka men har konsultat lite på ett företag men nu tog uppdraget slut så tid finnes för lite taxi.
Igår var det då fredag och jag begav mig ut på kvällen, lite sliten för vi hade varit ute kvällen innan, men men. Kändes riktigt skönt att köra och framför allt nu när all snön är borta och det inte är halt. Kvällen rullade på bra, hade ca en halvtimme runt 22-tiden som var seg men annars helt OK och folket var trevliga.
Dessvärre blev jag riktigt trött vid 03-tiden bestämde mig för att ställa, kassan var ändå OK men såklart - hade jag kört en timme till hade den varit riktigt bra :-)
Hämtade min dotter vid Hötorget och sen hem. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0