Ragg?

Har precis droppat kunder i Stocksund och får en körning vi växeln. Adressen är lite knepig i Mörby Centrum men jag kör dit. Hittar inte snubben och till slut ringer jag upp, jag försöker förklara vart jag är och han lika så. Jag får gå ur bilen och stå och vifta med armarna som en galning och till slut ser han mig och vi kör iväg. Supertrevlig snubbe, vi bubblar och bubblar och sen släpper jag av honom och tackar så mycket.

Halvtimme senare piper det i min mobil, ett SMS ”tack för en trevlig tripp till xx. Hoppas du får en bra kväll med trevliga kunder bla bla bla. Hälsn. XX” Det luktade ”småragg” :-) Vilket fall som helst så svarade jag med en smiley och tackade så mycket och önskade honom detsamma. Det piper igen i luren ”ska gå och sova nu ... din natt blir nog längre ... Hälsn. XX”  Hmmm – himla gulligt att messa men jag stoppade där och svarade inte mer. Men visst luktade lite småragg fast det tar jag som en komplimang.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0