Tack

Vad glad jag blir att någon alls läser bloggen och tack för alla trevliga kommentarer.

Känns som om jag behöver lite heta tips på ragg-ställen på lördagkvällarna för jag vill verkligen undvika Stureplan och Medis.
Ska tillägga att Det Lilla Äcklet jag skrev om förut var en sådan där i en knepig bil där chaffisarna är klädda i typ gympa-skor, mysbrallor, topp-luva och gammal stickad kofta.

Däremot gillar jag inte riktigt "modet" för egen del, lite väl säckiga byxor som ingår i kvinnliga uniformen. Kanske ska sy om dom, klatchig scarf, tajta till blusen, klackstövlar och på med läppglanset. Sen blir det åka av. Bil alltså.

Nästa pass blir på lördag får se om det händer något skojsigt då.

Kommentarer
Postat av: sandra

himla kul blogg, skönt att fly in i din taxivärld lite!

2009-11-05 @ 22:43:46
Postat av: Taxislusken

Som sagt jag försöker undvika att rulla in på Stureplan och Medis sent på kvällarna. Efter 03 rullar jag hellre Skanstull, Horntull eller ända ut till London viadukten. Ofta kan man få någon ensam snubbe som har gått en bit och vill hem.

2009-11-07 @ 15:18:41
URL: http://www.taxislusk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0