Min nya prislista

Vad tycks om min lilla prislista - den skulle fungera var och varannan helg. Det var en kund som sa det för ett tag sedan, han hade haft en riktigt dålig kväll "F_n vad skönt att få prata av sig lite efter denna skitkväll" :-)

By the way - en annan taxichaffis var inne på min blogg taxislusk.se - nu ska jag kika lite vad han skriver för skoj.
Tänkte länka till honom här i vänstermarginalen men vet inte riktigt vad jag gör för fel får inte till det. Ska kolla med Bella är hon kommer hem.


Kommentarer
Postat av: alex

Hej hej tycker du har en rolig blogg! Läser inte så många men denna var annolunda! Fortsätt med detta

//alex

2009-11-03 @ 12:10:44
URL: http://Har ingen
Postat av: Charliie

Sjukt kul blogg :))

Inte alla som har talangen att skriva så man skrattar tills man inte kan andas!



Have fun och kör försiktigt!

2009-11-03 @ 22:53:45
URL: http://charlotteannahelen.blogspot.com
Postat av: Taxislusken

Jag ska också börja köra på taxa 8 ibland tror jag :-)

2009-11-04 @ 19:34:18
URL: http://www.taxislusk.se
Postat av: Linda

Gillar din blogg:)Har själv väldigt dåliga erfarenheter av aggressiva idiot taxi chaffisar av manligt kön och skulle mer än gärna vilja bli hemkörd av en trevlig tjej som dig,finns alldeles för få kvinnor som kör taxi:'(Kram

2009-11-05 @ 04:14:57
Postat av: Linus

Vafan.

888kr är för mycket för 15 mins körning med terapi och McD drive-in... Det är det enda sättet jag åker taxi på och jag skulle bli ruinerad med min IT-lön om jag var tvungen att lägga ut över 1700kr per vecka på taxi!

2009-11-09 @ 11:58:56
Postat av: sollan

Skön Prislista!

Går den att få i Taxi Stockholmutförande?

Ha det bra och kör försiktigt!

Sollan TS 934

2009-11-11 @ 19:43:35
URL: http://metrobloggen.se/taxichaffis
Postat av: AIK

Haha. Den taxan vill jag också ha på min Taxi Stockholm bil. Perfekt fredag - lördag natt taxa

2009-11-16 @ 12:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0