Nyårsafton

Så himla trist - har absolut inga skandaler att berätta! Inget hejdlöst kul och ej heller något jobbigt. Förutom då att den där förbaskade växeln med sina körningar "ballade" ur ett par gånger vilket var mycket irriterande när det är så mycket att göra och jag förlorar en massa stålars på det.
Ex. Får en körning från Norrbacka gatan, ringer kund och de är på väg ut men det kommer aldrig någon. Väntar lite till och ringer sen upp och dom säger att de står ute men inte ser mig. Men vart är ni frågar jag .... Fleminggatan. Tack för den.
Ska hämta på Arbetargatan, Kungsholmen, superstruligt att hitta numret, ringer till slut kund .... Arbetsgatan i Skarpnäck ... tack igen!
Ska hämta Enskede Värdshus och jag måste gå på adressen för jag hittar inte dit. Det står Bjärstagatan och det hittar jag inte på GPSn och till Förarlinjen går det inte att ringa såklart. Får tag på kund och efter mycket om och men kommer jag ivarjefall fram men allt tar sådan tid ....

Kör några kompisar direkt efter 12-slaget - Nacka till Hammarby - 3 vänder och det blev 900 kr. Finfint. Sen hamnade jag helt fel, fick köra en storgråtande tjej från Berns till Tensta och hade lite knepigt att komma inåt stan igen å jag som hade lovat hämtning där. Tur nog fick kära kusin fatt på annan bil då jag drog ut på tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0