Skitsnack

Innan 12-slaget i lördags så fick jag en körning från Råsunda stadion in till Cafét, 2 bilar beställda. AIK-gänget hade firat segern och bla bla bla. Det som var lite knasigt med denna körning är att min dotter känner flera av spelarna och den som satt i mitt baksäte är en som pratat duktigt med skit om min dotter för att han inte fick ligga. Hmmmm - hade varit så skönt att bara säga "sorry - du får åka i andra bilen, du pratar skit om min dotter". Kanske inte så moget :-) men det hade varit lite najs.
Himla trevlig snubbe satt dock i framsätet och småpratade lite, han tyckte absolut att jag skulle köpa årskort till nästa säsong nu när jag bor i AIK-land. Min respons: Nästa gång du hamnar i min taxi förväntar jag mig lite gratisbiljetter.

Ska köra i helgen igen, känner sådär inför det. Varit lite mycket jobb nu och jag skulle behöva vara ledig. Men sen 2 helger efter det har jag massa annat inplanerat. Sen blir det väl att köra järnet hela december för att betala min "fina" tandläkarräkningen på ca 8.000 kr och framför allt få ihop pengarna till resan i februari.

Har ivarjefall bestämt mig för att köra nyårsafton, gjorde det förra året och det var hur kul som helst. Fast då hade jag en lista med privata beställningar - hälften via radion och hälften eget-fixat, fullt upp hela kvällen.

Tjingeling så länge

Kommentarer
Postat av: Camilla

Rolig bloggidé! KRAM

2009-11-12 @ 19:13:21
URL: http://camillachanel.blogg.se/
Postat av: isabella

hahah mamma du är för skön. love u!

2009-11-13 @ 14:12:54
URL: http://perfects.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0