Den lilla näktergalen

Klockan är sen... runt halv 4 och jag plockar upp en ensam kille från Stureplans området. Duktigt påverkad men verkade mest väldigt trött. Radion är på Lugna Favoriter och han talar om att det är hans favorit kanal av alla och är så nöjd med mitt musikval :-)

Sen kommer en låt ur en Officer och en Gentleman och han börjar sjunga med, men det är verkligen inte mycket som blir rätt i sången, tror aldrig han kunnat texten faktiskt om jag får säga så.
Men han sjöng klart sången högt i bilen och njöt så bra utav det att han sen tvärsomnade. Snacka om att sjunga sig själv till sömns :-) Tur nog hade han redan gjort klart för mig vart han skulle och trots att jag stannat till vid en del rödljus m.m. så vaknade han först när vi var exakt vid hans adress. Snacka om inprogrammerat i ryggmärgen på honom. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0