Mitt första taxifrieri

Fredag och klockan är sent på natten. Blir invinkad vid Munkbron av en kille, typ runt 40 år, och han erkänner snabbt redan det jag konstaterar lika snabbt .... han har haft superkul under kvällen och är förfriskad. Han öppnar dörren och "ramlar" in - tittar på mig och bara ler - "Heeeeej - vad trevligt" säger han.
Han skulle inte så långt, upp till S:t Eriksgatan bara men under hela resan sitter han där och tittar lite småfånigt och när vi kommer fram....
- "Ärligt - du måste gifta dig med mig!" säger han
Kunde ju inte låta bli att skratta, han såg så rolig ut när han sa det. Sen ber han om ett papper och får ett gammalt kvitto - på baksidan ritar han sedan ett stort hjärta på och ger till mig - "Vi gifter oss".

Som ni förstår så nappade jag inte på det erbjudandet utan svarade - "Jag är lite bizzi just nu, sov så gott"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0